#1 2011-05-20 15:00:19

Zehir

Administrator

Zarejestrowany: 2011-05-08
Posty: 10
Punktów :   

Czary

Magia Światła

Pierwszy krąg:
Boska siła (4 Many) - zwiększa obrażenia zadawane przez jednostkę o 5%
Przyspieszenie (4 Many) - przyśpiesza twój następny ruch
Drugi krąg:
Oczyszczenie (5 Many) - zdejmuje wszystkie klątwy z sojuszniczej jednostki lub błogosławieńśtwa z wrogiej
Regeneracja (8 Many) - renegerujesz 5% życia co ruch
Wytrzymałość (6 Many) - zmniejsza obrażenia otrzymywane przez jednostkę o 10%
Trzeci krąg:
Odbicie Pocisku (6 Many) - jednostka otrzymuje 25% mniej obrażeń z dystansu
Prawa moc (6 Many) - jednostka zadaje o 20% więcej obrażeń
Czwarty krąg:
Boska zemsta (14 Many) - zadaje jednostce tyle obrażeń ile zadała przez całą walkę
Odporność na magię (7 Many) - zdejmuje wszystkie klątwy z sojuszniczej jednostki lub błogosławieńśtwa z wrogiej, na jednostkę nie da się rzucać czarów
Piąty krąg:
Wskrzeszenie (9 Many) - wskrzesza jednostkę
Słowo Światła (18 Many) - zabiera 50% z maksymalnego życia wszystkim demonom i nieumarłym


Magia Mroku

Pierwszy krąg:
Osłabienie (4 Many) - jednostka zawsze zadaje 5% mniej obrażeń
Smutek (5 many) - zmniejsza morale oraz szczęście jednostki o 5%
Spowolnienie (4 Many) - opóźnia ruch przeciwnika
Drugi krąg:
Wrażliwość (5 Many) - zwiększa obrażenia otrzymywane przez jednostkę o 10%
Trzeci krąg:
Rozkład (8 Many) - co ruch jednostka traci 5% swojego maksymalnego życia
Cierpienie (6 Many) - jednostka zadaje o 20% mniej obrażeń
Czwarty krąg:
Oslepienie (9 Many) - jednostka nie może nic robić do końca bitwy
Szał (8 Many) - powoduje że jednostka atakuje najbliższą siebie jednostkę
Piąty krąg:
Hipnoza (12 Many) - przejmuje kontrolę nad jednostką (ciągle liczy się jako jednostka przeciwnika i żeby wygrać trzeba ją zabić)
Klątwa Piekieł (18 Many) - zabiera 50% z maksymalnego życia wszystkim którzy nie są demonami lub nieumarłymi
Wampiryzm (12 Many) - wskazana sojusznicza jednostka zadając obrażenia ulecza tyle HP ile zadała obrażeń


Magia Zniszczenia

Pierwszy krąg:
Kamienne Kolce (5 Many) - zadaje 15 obrażeń dwóm wybranym jednostkom
Starożytna Strzała (4 Many) - zadaje 20 obrażeń wybranej wrogiej jednostce
Drugi krąg:
Błyskawica (5 Many) - zadaje 30 obrażeń wybranej wrogiej jednostce
Lodowy promień (6 Many) - zadaje 25 obrażeń wybranej wrogiej jednostce i zmniejsza jej atak o 5% na jeden ruch
Trzeci krąg:
Krąg Zimy (7 Many) - zadaje 15 obrażeń trzem wybranym jednostkom zmniejsza ich atak o 5% na jeden ruch
Kula Ognia (6 Many) - zadaje 25 obrażeń wybranej jednostce i 10 dwóm innym
Czwarty krąg:
Grad Meteorytów (8 Many) - zadaje 30 obrażeń trzem wybranym jednostkom
Łańcuch Błyskawic (8 Many) - zadaje 20 obrażeń czterem wybranym jednostkom
Ściana Ognia (8 Many) - tworzy ognisty mur, który zadaje 5 obrażeń wszystkim którzy w niego wejdą (trzyma się do końca bitwy)
Piąty krąg:
Armageddon (18 Many) - zabiera 50% z maksymalnego życia wszystkim jednostkom na polu bitwy
Głębokie zamrożenie (14 Many) - zadaje jednostce 50 obrażeń i zabiera 5% jej życia co ruch
Implozja (24 Many) - zadaje 100 obrażeń wybranej jednostce


Magia Przywołania

Pierwszy krąg:
Ognista pułapka (6 Many) - umieszcza pułapkę niewidoczną dla wroga, jeśli wróg w nią wejdzie, otrzymuje 30 obrażeń
Pięść Gniewu (4 Many) - zadaje 20 obrażeń wybranej wrogiej jednostce
Drugi krąg:
Magiczny Kryształ (8 Many) - umieszcza kryształ, który blokuje przejście jednostkom i kiedy zostanie zniszczony zadaje pobliskim jednostkom 10 obrażeń
Rój Os (5 Many) - zadaje 15 obrażeń wrogiej jednostce i opóźnia ruch przeciwnika
Wskrześ Umarłych (6 Many) - wskrzesza nieumarłe istoty jako nie-przywołane, pozostałe tylko na czas bitwy
Trzeci krąg:
Bariera mieczy (7 Many) - tworzy mur który zatrzymuje wrogie jednostki i atakowany odbija wszystkie obrażenia
Trzęsienie Ziemi (10 Many) - niszczy mury podczas oblężenia
Widmowe Zastępy (6 Many) - kopiuje dowolną jednostkę; kopia ma 50% szansy na uniknięcie ataku, ale jeśli otrzyma jakiekolwiek obrażenia - znika
Czwarty krąg:
Przywołanie żywiołów (6 Many) - przywołuje żywiołaka (rodzaj zależny od pola bitwy)
Stwórz Feniksa (20 Many) - przywołuje feniksa; na polu bitwy może być tylko jeden feniks
Tajemna Tarcza (20 Many) - jednostka otrzymuje 50% mniej obrażeń

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.509.pun.pl www.ziip3agh.pun.pl www.copernicus.pun.pl www.diks91.pun.pl www.dzikigon.pun.pl