Legenda:
R - Rycerz (Imperium Gryfów)
LD - Lord Demonów (Sheogh)
N - Nekromanta (Heresh)
D - Druid (Irollan)
C - Czarnoksiężnik (Ygg Chall)
M - Mag (Srebrne Miasta)
W - Wojownik Run (Grimheim)
B - Barbarzyńca (Ranaar)
Wzór:
Nazwa skilla (Kto może go używać) - działanie
Skille zwykłe (tych skilli może każdy używać):
Atak - jednostki zadają 10% więcej obrażeń z każdym poziomem tego skilla
Obrona - jednostki otrzymują 10% mniej obrażeń z każdym poziomem tego skilla
Szczęście - jednostki mają 5% więcej szansy na szczęśliwy atak z każdym poziomem tego skilla
Dowodzenie - morale jednostek zwiększa się o 5 z każdym poziomem tego skilla
Logistyka - z każdym poziomem tego skilla taktyki mają 15% większe szanse powodzenia
Oświecenie - z każdym poziomem tego skilla bohater zdobywa 10% więcej doświadczenia
Oblężenie - machiny wojenne zadają 10% więcej obrażeń z każdym poziomem tego skilla
Skille magiczne:
Magia światła (R, D, M, W) - można używać magii światła; z każdym poziomem można używać wyższego kręgu
Magia mroku (LD, N, C, M) - można używać magii mroku; z każdym poziomem można użyć wyższego kręgu
Magia zniszczenia (LD, N, C, M, W, D) - można używać magii zniszczenia; z każdym poziomem można używać wyższego kręgu
Magia przywołania (LD, N, C, M, D - można używać magii przywołania; z każdym poziomem mozna używać wyższego kręgu
Rozbicie światła (LD, N, C, B) - wszystkie czary światła rzucone przez przeciwnika mają 10% słabsze działanie z każdym poziomem skilla
Rozbicie mroku (R, D, W, B) - wszystkie czary mroku rzucone przez przeciwnika mają 10% słabsze działanie z każdym poziomem skilla
Rozbicie zniszczenia (R, C, N, M, B) - wszystkie czary zniszczenia rzucone przez przeciwnika mają 10% słabsze działanie z każdym poziomem skilla
Rozbicie zniszczenia (LD, C, N, M, B) - wszystkie czary przywołania rzucone przez przeciwnika mają 10% słabsze działanie z każdym poziomem skilla
Offline